7 Şubat 2013 Perşembe

Modern Combat 4 : Zero Hour v1.0.0 - SD Data ile Birlikte Rootsuz Offline Versiyon


EKRAN GÖRÜNTÜLERİModern Combat 4 : Zero Hour v1.0.0 - SD Data ile Birlikte Rootsuz Offline Versiyon (Türkçe Anlatım)Modern Combat 4 : Zero Hour v1.0.0 - SD Data ile Birlikte Rootsuz Offline Versiyon (Türkçe Anlatım)Modern Combat 4 : Zero Hour v1.0.0 - SD Data ile Birlikte Rootsuz Offline Versiyon (Türkçe Anlatım)

UYGULAMAYLA İLGİLİ VİDEOLAR
Videoyu İzle
Videoyu İzle
UYGULAMA BİLGİLERİ2.3 ve Üzeri Gerektirir

YÜKLEME TALİMATI(Rootsuz , Offline )
1)APK' yı yükleyin : Modern Combat 4 : Zero Hour v1.0.0 Apk İndir

2)Cache dosyalarını indirin "main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM.obb" dosyalarını winrar ile
"sdcard/gameloft/games/GloftM4HM" içine çıkartın.

Cache Dosyaları : 

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part01.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part02.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part03.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part04.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part05.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part06.rar

Zippyshare.com - MC4 SD data_KayraBey_maxicep.com.part07.rar


3)İnternet bağlantısı olmadan oyunu çalıştırın (Sadece ilk sefer için geçerli olabilir)

Bu versiyon Gameloft'tan sızdırılmıştır.

oyun sorunsuz çalışıyor titanium backup a da gerek yok. ilk sayfada anlatılanları uygularsanız sorun çıkmayacak. ben de ilk başta çalıştıramadım ama sonradan düzelttim. yapmanız gereken indirdiğiniz sd dosyasını rardan çıkardıktan sonra main.100.com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM.obb uzantılı dosyanın uzantısını .zip yaparak winrar ile açıp içerisindeki 64 tane dosyayısdcard\Android\data\com.gameloft.android.ANMP.Glof tM4HM\filesklasörünün içine atıp oyunu çalıştırmak.. iyi oyunlar
dataları burdan indirdim. winrar ile açtim içindan .obb li dosya çikti onuda 7zip ile açtim. o içinden çikan dosyalarıda android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM içine attim. oynu çalıştırdım sorunsuz oynuyorum.

- - - Eklendi ---

Oynu açamayan arkadaşlar yapacağınız bir kaç adım var.
1- APK indirip yükleyin
2- 7zip programını internetten indirin
3- Dataları indirin winrar ile açın içinden .obb uzantılı bir dosya çikacak.
4- .obb uzantılı dosyayı 7zip ile klasöre çikartın.
5- Bir sürü dosya çıkacak bunları hafıza kartınızda "android/data/com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM/files" içine atıcaksınız.
Bu kadar yapacağınız başka bir şey yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder